Activités passées
- Page précédente
- 1
- 2
- 3
- 4
- ...
- 17
- Page suivante
-
Dag van de Fondsenwerver 2025
Op dinsdag 24 juni 2025 nodigen we je uit voor de Dag van de Fondsenwerver, een dag boordevol inspiratie en netwerkmogelijkheden voor fondsenwervers.
-
Complémentarité entre DM et collecte digitale
Nous vous invitons à explorer le thème ‘Complémentarité entre DM et collecte digitale : quelle est la recette d’une campagne 360 performante ?’
Cette session interactive, animée par Alain Bourdil et Philippe Gervais, comprendra une présentation théorique suivie d’un échange dynamique avec les participants.
-
Webinaire Charity Checkouts
Lors de ce webinaire, la Prof. Dr. Tine Faseur et la Prof. Dr. Tine De Bock (KU Leuven) exploreront le monde fascinant des charity checkouts. Une étude de cas présentée par Carrefour Belgique et SOS Villages d’Enfants Belgique montrera comment cela fonctionne concrètement.
Ce webinaire se déroulera en anglais. -
Rondetafelgesprek over meerdaagse training 'Aan de slag met middle donorwerving'
Overweeg jij om een programma voor middle donors toe te voegen aan je fondsenwervingsstrategie? Iedere organisatie heeft middle donors, sommige organisaties hebben al eens getest met activiteiten voor middle donors, maar bijna geen organisatie besteedt structureel en via een programma aandacht aan deze interessante doelgroep. Ben jij benieuwd welk potentieel je kunt verzilveren door middledonors proactief te verbinden? Dan is de training 'Aan de slag met middle donorwerving' (2 dagen in september + online coachinggesprek van half uur in oktober) wellicht iets voor jou.
-
Assemblée Générale Fundraisers Belgium
Cette année, l'Assemblée générale de Fundraisers Belgium se déroulera en ligne (via Zoom) le lundi 26 mai 2024, de 13h00 à 14h00.
-
Datagedreven fondsenwerving
Tijdens deze dag geeft Ilja De Coster je een deep dive in zijn geheimen over datagedreven fondsenwerving.
-
PARTNER EVENT Donorinfo: L'IA, un nouvel allié pour connecter les donateurs
Donorinfo organise un webinaire sur l'IA pour la collecte de fonds. L’intelligence artificielle (IA) révolutionne la collecte de fonds et l’engagement des donateurs. Mais concrètement, comment peut-elle vous aider à mieux comprendre leurs attentes, personnaliser vos communications et renforcer leur fidélité ?
-
Grands Donateurs : Identification, Relationnel et Fidélisation
Rejoignez-nous pour une session interactive dédiée à l’art de mobiliser et de fidéliser les grands donateurs. Animée par Gregory Vandendaelen, cette session interactive comprendra une présentation théorique suivie d’un échange dynamique avec les participants.
Il vous offrira des outils pratiques et des exemples concrets pour identifier les potentiels grands donateurs, établir des relations de qualité avec eux et maximiser leur engagement envers votre cause.
-
Creatief Denken en Brainstormen (voor fondsenwervers)
Als fondsenwerver wil je de aandacht van je (potentiële) schenkers trekken, niet alleen door op het juiste moment het juiste verhaal te vertellen. Maar ook door je verhaal te brengen en op een creatieve manier de giftvraag te stellen. Fondsenwervers moeten creatief kunnen denken en innovatief te werk gaan.
-
Marketingstrategieën om je fondsenwerving te versterken
Marketing en fondsenwerving worden vaak samen genoemd. En terecht, want ze kunnen naadloos in elkaar overgaan. Marketing is de drijvende kracht achter het betrekken en motiveren van schenkers, fondsenwerving is de kunst van het optimaliseren van schenkingen. Hoe breng je beide disciplines samen?