SOS Kinderdorpen België lanceert campagne 'Wij horen hun S( )S'

Met de campagne ‘Wij horen hun S( )S’ trekt SOS Kinderdorpen België aan de alarmbel. Kinderen groeien onveilig op omwille van geweld en verwaarlozing, thuis en in conflictgebieden. In België gaat het naar schatting over één kind op tien. Wereldwijd spreken we over 220 miljoen kinderen. In de week van 12 mei lanceerde SOS Kinderdorpen België hun nieuwste campagne.

De nieuwe SOS Kinderdorpen spot kan je hier zien: https://www.youtube.com/watch?v=R75NmAbkKgI

De SOS Kinderdorpen België website onderging ook een metamorfose, daarbij valt de strook op waarin recente donaties of peter-of meterschappen geafficheerd worden.

SOS Kinderdorpen strook

SOS Kinderdorpen Belgium roept bedrijven en organisaties ook op om hun gebouwen ter beschikking te stellen om hun boodschap te projecteren - Donate your building.

spot SOS op gebouw

Lees hier meer over de campagne 'Wij horen hun S( )S': https://www.sos-kinderdorpen.be/nl/wij-horen-hun-sos

Logo_Loterie_Horizontal_SAFEZONE_BASELINE_NL_CMYK-03

De activiteiten door Fundraisers Belgium worden mede mogelijk gemaakt dankzij de spelers van de Nationale Loterij.

Wordt jouw organisatie ook partner?

Fundraisers Belgium heeft een netwerk van partners die co-branden met ons
kwaliteitsnetwerk aan beslissingsnemers in de fondsenwervingswereld. Stuur een mail naar

info@fundraisersbelgium.be als je graag meer info wil over partnerschap met onze vereniging.