À propos de l’événement Online uitwisselingsmoment 'Fondsenwerving in tijden van crisis?' (enkel voor leden)

  • Online

Online uitwisselingsmoment 'Fondsenwerving in tijden van crisis?' (enkel voor leden)

Eind november organiseerden we een webinar over 'Fondsenwerving in tijden van crisis', een druk bijgewoonde sessie.

Tijdens deze online opvolgsessie bieden we de kans om ervaringen en tips met elkaar te delen over hoe het met de fondsenwerving binnen jullie organisatie gesteld is en wat jullie leren uit recente evoluties.

Online uitwisselingsmoment 'Fondsenwerving in tijden van crisis?' (enkel voor leden)

Eind november organiseerden we een webinar over 'Fondsenwerving in tijden van crisis', een druk bijgewoonde sessie.

Tijdens deze online opvolgsessie bieden we de kans om ervaringen en tips met elkaar te delen over hoe het met de fondsenwerving binnen jullie organisatie gesteld is en wat jullie leren uit recente evoluties.

De focus tijdens deze sessie ligt volledig op uitwisseling onder elkaar, wie deelneemt is dus bereid om met de collega-fondsenwervers actief ervaringen, tips, vragen, ... te delen.

Afhankelijk van het aantal deelnemers kan de groep opgesplitst worden in verschillende break-out rooms, die gemodereerd zullen worden door bestuursleden van de Fundraisers Alliance Belgium.

Wanneer? Dinsdag 28 februari, van 15u00 tot 16u30.
Hoe? Online, via Zoom (login wordt enkele dagen voordien bezorgd) 
Voor wie? Voor leden van de Fundraisers Alliance Belgium (meer info over lidmaatschap)
Taal? We hanteren passieve tweetaligheid tijdens deze sessie

Image by Freepik

La période d'inscription est terminée.

Votre organisation: un partenaire aussi?

Fundraisers Belgium compte plusieurs partenaires qui font du co-branding avec notre
réseau de qualité de décideurs dans le monde du fundraising. Envoyez un e-mail à
info@fundraisersbelgium.be si vous souhaitez plus d'informations sur le partenariat avec notre
association.