À propos de l’événement Masterclass 'Donor journeys'

Masterclass 'Donor journeys'

Donorretentie, donor journeys, geïntegreerde communicatie, persona's en tevredenheidsonderzoeken... Donorretentie is tegenwoordig een hot item. Goed donateursbehoud is inderdaad cruciaal om je fondsenwerving duurzaam te maken. Toch slagen veel organisaties er niet in om schenkers aan zich te binden.

Masterclass 'Donor journeys'

Donorretentie, donor journeys, geïntegreerde communicatie, persona's en tevredenheidsonderzoeken... Donorretentie is tegenwoordig een hot item. Goed donateursbehoud is inderdaad cruciaal om je fondsenwerving duurzaam te maken. Toch slagen veel organisaties er niet in om schenkers aan zich te binden.

Hoe doe je het dan wel? Wat moeten we doen om ervoor te zorgen dat donateurs blijven. Goed donateurbehoud draait om een goede interactie tussen de frontoffice en backoffice van de fondsenwervingsafdeling, tussen creatieve storytelling en data-analyse. We gaan dieper in op wat een donor journey is en hoe deze te ontwikkelen.

In deze opleiding brengen we alle inzichten over donorbehoud samen en gaan we na welke volgende stappen je in jouw organisatie kunt zetten om je donateursrelaties te versterken.

Deze opleiding wordt gegeven door Ilja De Coster, vice-voorzitter van de Fundraisers Alliance Belgium en senior fundraising consultant. Al meer dan 20 jaar ondersteunt hij de fondsenwerving van verschillende grote en kleinere organisaties. Hij is directeur Donor Relationship Management en Data Strategy bij The DonorVoice.


Praktische informatie
Dinsdag 12 september, 09:30 uur tot 16:00 uur
- 09:30 tot 12:00 uur: deel 1 van de sessie
- 12:00 uur tot 13:00 uur: Lunchpauze
- 13:00 uur tot 16:00 uur: deel 2 van de sessie

Locatie:  Bij 11.11.11, Vlasfabriekstraat 11, 1060 Brussel

Prijs:

350 €
190 € (voor leden van Fundraisers Alliance Belgium)

Prijzen: BTW niet inbegrepen


Deze sessie staat open voor FAB-leden en fondsenwervers die werken voor niet-commerciële entiteiten.

La période d'inscription est terminée.

Prix

Prijzen: BTW niet inbegrepen

No-show

Annuleren kan kosteloos tot 7 dagen voor het evenement.
Bij annulering tussen 5 werkdagen en 2 dagen voor het evenement wordt de helft van het bedrag in rekening gebracht.
Bij annulering op de dag van het evenement of de dag voor het evenement wordt het volledige bedrag in rekening gebracht (tenzij u ziekte kunt aantonen).

Votre organisation: un partenaire aussi?

Fundraisers Belgium compte plusieurs partenaires qui font du co-branding avec notre
réseau de qualité de décideurs dans le monde du fundraising. Envoyez un e-mail à
info@fundraisersbelgium.be si vous souhaitez plus d'informations sur le partenariat avec notre
association.