Past activities

Past activities

  1. Workshop Sociale media voor non-profit (fondsenwervers)

    07 February

    Workshop Sociale media voor non-profit (fondsenwervers)

    Dit is een interactieve workshop met als voornaamste doel sociale media strategisch te leren inzetten voor jouw non-profit organisatie.

  2. Masterclass 'Donor journeys'

    31 January

    Masterclass 'Donor journeys'

    Donorretentie, donor journeys, geïntegreerde communicatie, persona's en tevredenheidsonderzoeken... Donorretentie is tegenwoordig een hot item. Goed donateursbehoud is inderdaad cruciaal om je fondsenwerving duurzaam te maken. Toch slagen veel organisaties er niet in om schenkers aan zich te binden.

  3. Workshop copywriting voor fondsenwervers

    17 January

    Workshop copywriting voor fondsenwervers

    Hoe schrijf je een sterke tekst om geld in te zamelen voor het goede doel? Hoe maak je je teksten extra scanbaar en extra wervend? Hoe lezen lezers anders op papier dan op een scherm?



  4. Management and Optimisation of Google Ad Grants Accounts

    13 December

    Management and Optimisation of Google Ad Grants Accounts

    In this session, we get to work with Google Ads for Non-Profit organisations.

  5. Google Ad Grants for Non-Profits: introduction and setup

    13 December

    Google Ad Grants for Non-Profits: introduction and setup

    In this education session, we will introduce you to the Google Ad Grants for Non-Profits programme. We will show you how to apply for the $10,000/month Ad Grants budget in 3 basic steps.

  6. FAB Webinar 'Fondsenwerving in tijden van crisis - tips & tricks'

    17 November

    FAB Webinar 'Fondsenwerving in tijden van crisis - tips & tricks'

    Met de oorlog in Oekraïne, energiecrisis en inflatie kijken de wereld en België aan tegen een zoveelste crisis. Een crisis die ook in de resultaten van de fondsenwerving voor goede doelen te voelen zal zijn. FAB gelooft sterk in de veerkracht en creativiteit van de fondsenwervers.

  7. Marketing strategies to reinforce your fundraising (inspiration session)

    08 November

    Marketing strategies to reinforce your fundraising (inspiration session)

    Marketing and fundraising are often mentioned together. And rightly so, because they can track together seamlessly. Marketing is the driving force behind engaging and motivating donors, fundraising is the art of optimising donors and gifts.How do you bring both disciplines together?

  8. Masterclass 'Strategic Planning for Fundraisers'

    18 October

    Masterclass 'Strategic Planning for Fundraisers'

    This program is intended for fundraisers who determine and control the strategy of their fundraising.

  9. Improve your fundraising by really listening to your donors (educational session)

    04 October

    Improve your fundraising by really listening to your donors (educational session)

    A focus on qualitative recurring donor acquisition for increased retention and rentability.



  10. FAB Conference on Recruiting and keeping the right fundraisers

    29 September

    FAB Conference on Recruiting and keeping the right fundraisers

    What do you look for in a fundraiser? What competences are needed? How can management and HR attract the right people for the job and how can they give the right support to keep these people in the team?

Photos past activities

Close